Ogłoszenia

Konsultacje projektu „Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok"

  • ikona konsultacje

 

Zarząd Województwa Mazowieckiego zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy  o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do konsultacji projektu Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok

Twoje zdanie się liczy! Wypowiedz się! 

Konsultacje przeprowadzone będą w okresie od 17 października do 2 listopada 2025 r.

 

Gdzie można zapoznać się z projektem Programu współpracy na 2026 rok?

  1. Projekt został:opublikowany na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.mazovia.pl oraz na stronach internetowych: mazovia.pl, dialog.mazovia.pl
  2. przesłany pocztą elektroniczną do organizacji pozarządowych zarejestrowanych w Bazie Danych na stronie internetowej dialog.mazovia.pl;
  3. wyłożony w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Okrzei 35, pok. 202 oraz w siedzibach delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
    1. Delegatura w Ciechanowie ul. Wodna 1,
    2. Delegatura w Ostrołęce ul. Piłsudskiego 38,
    3. Delegatura w Piasecznie ul. Puławska 38,
    4. Delegatura w Płocku ul. Kolegialna 19,
    5. Delegatura w Radomiu ul. Kościuszki 5a,
    6. Delegatura w Siedlcach ul. Wiszniewskiego 4,
    7. Delegatura w Wołominie ul. Miła 3,
    8. Delegatura w Żyrardowie ul.1 Maja 17.

Jak zgłosić propozycje do projektu Programu współpracy na 2026 rok?

Wypełniony Formularz konsultacji należy składać w terminie od 17 października do 2 listopada 2025 r. w jeden z wymienionych niżej sposobów:

  1. osobiście w godzinach: 8.30 – 15.00 w punktach podawczych przy ul. Jagiellońskiej 26, 
    ul. Skoczylasa 4,
    z dopiskiem na kopercie „Konsultacje Programu współpracy 2026”;
  2. osobiście w godzinach: 8.00 – 15.00 w jednej z Delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, z dopiskiem na kopercie „Konsultacje Programu współpracy 2026”:
    1. Delegatura w Ciechanowie ul. Wodna 1,
    2. Delegatura w Ostrołęce ul. Piłsudskiego 38,
    3. Delegatura w Piasecznie ul. Puławska 38,
    4. Delegatura w Płocku ul. Kolegialna 19,
    5. Delegatura w Radomiu ul. Kościuszki 5a,
    6. Delegatura w Siedlcach ul. Wiszniewskiego 4,
    7. Delegatura w Wołominie ul. Miła 3,
    8. Delegatura w Żyrardowie ul.1 Maja 17;
  3. za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: 

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa 
z dopiskiem na kopercie „Konsultacje Programu współpracy 2026”;

      4. drogą elektroniczną na maila: dialog@mazovia.pl

      5. drogą elektroniczną za pośrednictwem: ePUAP, e-Doręczenia.

Dodatkowe informacje

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu z pracownikami Biuro Dialogu i Inicjatyw Społecznych, tel. 22 437 9474, mail: dialog@mazovia.pl.

 

Sekcja kontaktowa

Urząd Gminy Stanisławów
ul. Rynek 32
05-304 Stanisławów
NIP: 822 10 62 601
REGON: 000551711

Godziny urzędowania
poniedziałek 9:00 - 17:00,
od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Dane kontaktowe
tel.  25 757 58 58
 fax. 25 757 58 57
urzad.gminy@stanislawow.pl

EPUAP (skrytka): /5c4cdcj18g/SkrytkaESP

e-Doręczenia:  AE:PL-13228-85864-HWGDF-30


Konto bankowe:

PKO Bank Polski S.A.
Od 1 kwietnia 2023 roku  obowiązują następujące numery rachunków bankowych:
Podatki – 39 1020 4476 0000 8902 0499 0679
Opłata za wodę i ścieki - 44 1020 4476 0000 8702 0499 0687
Opłata za odpady komunalne - 49 1020 4476 0000 8502 0499 0695
zaś dla wszystkich należności poza trzema powyższymi wydzielonymi subkontami obowiązuje aktualny rachunek podstawowy tj. 82 1020 4476 0000 8102 0498 9036

Konto depozytowe - 91 1020 4476 0000 8102 0499 0620

Gmina Stanisławów
NIP: 822 21 47 156
REGON: 711582434