Ogłoszenia

XVII edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Już po raz siedemnasty fotografowie-amatorzy staną w szranki konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest „Cztery pory Mazowsza”. 

Konkurs będzie przeprowadzony w następujących kategoriach:

·         wiosna;

·         lato;

·         jesień;

·         zima.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?
Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tematu konkursu „Cztery pory Mazowsza” w jednej z kategorii konkursowych. Będziemy zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu.

Kto może wziąć udział w konkursie?
Wszyscy fotografowie amatorzy. 

Z udziału w konkursie wyłącza się:

- osoby zajmujące się zawodowo fotografią;

- absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;

- osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu; 

- pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

 
Jak wziąć udział w konkursie?
Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 31 maja 2023 r. na adres: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl.

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?
Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednej z czterech kategorii konkursu!

Z ilu etapów składa się konkurs?
Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 16 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata konkursu publiczności.

Jakie nagrody można wygrać?
Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda - w wysokości 2 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

II nagroda - w wysokości 1 500,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

III nagroda - w wysokości 1 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

Do trzech wyróżnień - po 800 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów - w wysokości 1 000,00 zł.

Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego wspólnie z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się do końca 2023 r. Forma organizacji warsztatów (wyjazdowe lub on-line) będzie uzależniona od sytuacji i obostrzeń związanych z pandemią Covid-19 w kraju.

Co to jest nagroda publiczności?
Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski . Uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów) otrzyma nagrodę publiczności.

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?
Formularze, które uczestnicy mają wypełnić, zeskanować i przesłać, będą dostępne wraz z regulaminem konkursu na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce konkursy-szkolenia/konkursy-fotograficzne/.

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 616 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 9 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl .

W stworzeniu wymarzonej kompozycji fotograficznej  pomogą filmy edukacyjne, które będą pojawiały się na naszym FB - MazowszeSercePolski.

Na zgłoszenia czekamy do 31 maja 2023 r.

Wstecz

Sekcja kontaktowa

Urząd Gminy Stanisławów
ul. Rynek 32
05-304 Stanisławów
NIP: 822 10 62 601
REGON: 000551711

Godziny urzędowania
poniedziałek 9:00 - 17:00,
od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Dane kontaktowe
tel.  25 757 58 58
 fax. 25 757 58 57
urzad.gminy@stanislawow.pl

EPUAP (skrytka): /5c4cdcj18g/SkrytkaESP

 


Konto bankowe:

PKO Bank Polski S.A.
Od 1 kwietnia 2023 roku  obowiązują następujące numery rachunków bankowych:
Podatki – 39 1020 4476 0000 8902 0499 0679
Opłata za wodę i ścieki - 44 1020 4476 0000 8702 0499 0687
Opłata za odpady komunalne - 49 1020 4476 0000 8502 0499 0695
zaś dla wszystkich należności poza trzema powyższymi wydzielonymi subkontami obowiązuje aktualny rachunek podstawowy tj. 82 1020 4476 0000 8102 0498 9036

Gmina Stanisławów
NIP: 822 21 47 156
REGON: 711582434