Ogłoszenia

Zaproszenie na webinarium CEDUR "Wyłudzanie środków pieniężnych i danych ze szczególnym uwzględnieniem finansowania społecznościowego (crowdfundingu) w zakresie udzielania pożyczek".

  • Szkolenie cedur

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza osoby fizyczne i prawne zainteresowane rynkiem crowdfundingowym jako inwestorzy, właścicieli projektów crowdfundingowych oraz dostawców usług finansowania społecznościowego na webinarium „Wyłudzanie środków pieniężnych i danych ze szczególnym uwzględnieniem finansowania społecznościowego (crowdfundingu) w zakresie udzielania pożyczek” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji.  

Webinarium odbędzie się 5 listopada 2025 roku (10:00-15:15).

 

Cel

Celem webinarium jest wskazanie jak się ustrzec przed przestępstwami powiązanymi
z crowdfundingiem.

 

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=95326&p_id=18

 

Pytania

Aby webinarium w jak największym stopniu spełniało oczekiwania jego uczestników zachęcamy do kierowania anonimowych pytań dotyczących tematyki webinarium poprzez elektroniczny formularz, który będzie dostępny do 29 października 2025 roku:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=95323&p_id=18

 

Potwierdzenia możliwości udziału w webinarium zostaną przesłane do 4 listopada 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.
W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału
w webinarium oraz zaproszenia zawierające link do spotkania będą przesyłane na bieżąco.

 

Informacje techniczne

W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do webinarium zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału w webinarium oraz przekazaniu zaproszenia zawierającego link do spotkania.

Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.

Sekcja kontaktowa

Urząd Gminy Stanisławów
ul. Rynek 32
05-304 Stanisławów
NIP: 822 10 62 601
REGON: 000551711

Godziny urzędowania
poniedziałek 9:00 - 17:00,
od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Dane kontaktowe
tel.  25 757 58 58
 fax. 25 757 58 57
urzad.gminy@stanislawow.pl

EPUAP (skrytka): /5c4cdcj18g/SkrytkaESP

e-Doręczenia:  AE:PL-13228-85864-HWGDF-30


Konto bankowe:

PKO Bank Polski S.A.
Od 1 kwietnia 2023 roku  obowiązują następujące numery rachunków bankowych:
Podatki – 39 1020 4476 0000 8902 0499 0679
Opłata za wodę i ścieki - 44 1020 4476 0000 8702 0499 0687
Opłata za odpady komunalne - 49 1020 4476 0000 8502 0499 0695
zaś dla wszystkich należności poza trzema powyższymi wydzielonymi subkontami obowiązuje aktualny rachunek podstawowy tj. 82 1020 4476 0000 8102 0498 9036

Gmina Stanisławów
NIP: 822 21 47 156
REGON: 711582434